Sunday, November 30, 2014

tak sabar !

hey .. malas update ekceli but nak jugak menaip .. :)

nak update apa ehh ??

well , aku dah rasa beratku menaik mendadak ..
baiklah , dah kata pregnantkan twin baby kan ?? 
so , its normal bagi aku ..
dalam aku dok perasaan berat badanku menaik neh pon , 
tetaplah jugak orang berkata yang perutku neh kecil benau untuk twins aku ..

kecik ??
kecik lah sangattt ... muahaha ..
nak masuk lima bulan neh , 
aku dah dapat rasa the twin tuh bergerak .. 
syahdunyaa lahai .. 
tak tergambar dengan perasaan .. 
lain sangat jika nak bandingkan time pregnantkan si dak qayyum dulu ..
yelah , memanglah lain , 
dak qayyum jelajah perut aku neh sengsorang ..
neh twins .. berdua .. haha ..
well , keterujaan lebih kali neh ..

dalam happy happy aku pon,
ekceli terselit rasa risau .. 

aku takut weh .. takut nak rasa pengalaman melahirkan tuh balik ..
aku tak banyak baca about kandungan kembar ..
but aku cubalah kan .. kurangkan rasa takut tuh ..
seboleh mungkin aku nak elakkan czer ..
aku nak bersalin normal macam aku bersalinkan dak qayyum dulu ..

tapi mampukah aku ???

wallahualam ..

doakan jja lha aku ..
aku tak kesah sebenarnya asalkan twins aku selamat ..

biar diaorang sehad .. selamat sehad dan sejahtera bila dah dilahirkan nanty .. fuh .. aminn ...

baby baby mama ,
dont notty2 yya ? 

love you both :)

No comments: